Google Ads ή SEO;

Ποια τεχνική είναι καλύτερη για την επιχείρησή σας;

seo η google ads να επιλεξω

Ως εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ, μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που μας κάνουν ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι εάν είναι καλύτερο να επιλέξουν για την προώθηση ιστοσελίδων την χρήση Google Ads ή SEO για το εταιρικό τους σαιτ. Αν και αυτό είναι μια απλή και γρήγορη ερώτηση, η απάντηση είναι πολύ πιο περίπλοκη.

Δεν υπάρχει απλή απάντηση όπως “κάνε αυτό” ή “διάλεξε εκείνο”. Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί εξωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν τον τύπο του μάρκετινγκ που θα λειτουργήσει καλύτερα για την επιχείρησή σας. Όλα είναι σχετικά και η σωστή επιλογή λαμβάνετε μετά από ανάλυση του συγκεκριμένου σαιτ και του ανταγωνισμού του.

Καθοριστικοί παράγοντες

Παράγοντες όπως ο προϋπολογισμός σας, τα τρέχοντα έσοδα, η τιμολόγηση των προϊόντων και των υπηρεσιών, η επιλογή niche, η παρουσία σας στο διαδίκτυο καθός και οι ανταγωνιστές σας (αριθμός και μέγεθος) έχουν μεγάλο αντίκτυπο στη στρατηγική μάρκετινγκ που θα επιλέξετε. Είναι σημαντικό πριν να κάνετε την έρευνά σας, να κατανοήσετε τη διαφορά μεταξύ PPC και SEM μάρκετινγκ και να μάθετε πού βρίσκεται η επιχείρησή σας για να βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει εκείνη την διαδρομή που οδηγεί στην υψηλότερη απόδοση επένδυσης για την επιχείρησή σας. Για να σας δώσουμε μια πιο ξεκάθαρη κατανόηση, ακολουθούν οι κύριες διαφορές μεταξύ SEO και Google Ads και μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη σας πριν αποφασίσετε τι είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας.

Δείτε επίσης:  Jeep Compass κατασκευή στην Ιταλία

Τι είναι το SEO;

Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για της μηχανές αναζήτησης (όπως Google, Bing, Duckduckgo) ονομάζετε SEO. Μέσα από επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά οι μηχανές αναζήτησης κατατάσσουν της ιστοσελίδες όταν κάνετε αναζήτηση. Στην πρώτη σελίδα εμφανίζουν εκείνα τα σαιτ τα οποία θεωρούν ότι προσφέρουν το πιο κοντινό και ποιοτικό περιεχόμενο ανάλογα με την αναζήτηση που πραγματοποιεί ο επισκέπτης. Αν το σαιτ σας βρίσκεται στης πρώτες 5 θέσεις αυξάνει της πιθανότητες επίσκεψης. Αυτός είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο σχεδόν όλα τα σαιτ καταφεύγουν στην χρήση SEO προώθηση ιστοσελίδων για να προσελκύουν πελάτες από τα οργανικά αποτελέσματα της Google.

Για παράδειγμα, εάν διαθέτετε κατάστημα που πουλά σκυλοτροφές για κατοικίδια ζώα, και έχετε εταιρική ιστοσελίδα, ο στόχος του τοπικού SEO θα ήταν ο ιστότοπός σας να εμφανίζεται στην κορυφή της αναζήτησης (πρώτη σελίδα στην Google) για λέξεις-κλειδιά όπως “τροφές σκύλων”,  “σκυλοτροφές”, “ξηρά τροφή σκύλων” κτλ στην περιοχή σας. Έτσι όσοι αναζητούν με σχετικές λέξεις κλειδιά θα βρίσκουν το σαιτ σας και θα το επισκέπτονται αυξάνοντας της πωλήσεις σας. Για να γίνει όμως αυτό χρειάζεται πολύ δουλειά και υπομονή.

Δείτε επίσης:  Οι 3 κανόνες για τίμιο τηλεφωνικό σεξ

Το SEO είναι μια εξαιρετικά σημαντική πτυχή του μάρκετινγκ της επιχείρησής σας και ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους προσέλκυσης νέων πελατών. Στοχεύοντας τις σωστές λέξεις-κλειδιά, διασφαλίζετε ότι το σαιτ σας εμφανίζεται στα σωστά άτομα τη σωστή στιγμή. Πελάτες που είναι πρόθυμα να αγοράσουν και αναζητούν ήδη ενεργά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Διαφημίσεις

Ο δεύτερος τρόπος είναι να πληρώνετε για διαφημίσεις την Google (Googleads) και ανάλογα με τον προϋπολογισμό η ιστοσελίδα σας θα εμφανίζετε ΠΑΝΩ από τα οργανικά αποτελέσματα στης αναζητήσεις. Αυτό είναι μοναδικό πλεονέκτημα όμως το σαιτ σας θα εξαφανιστεί μόλις σταματήσετε της διαφημίσεις.

Η καλύτερη επιλογή κατά την γνώμη μας είναι ο συνδυασμός SEO και διαφημίσεις ώστε να καλύπτετε μεγαλύτερο εύρος και να φτάνετε σε περισσότερους πελάτες.

Δείτε επίσης:  Η σωματική άσκηση στα 60 νικάει καρδιακά νοσήματα και εγκεφαλικό