Απόψεις

Η σωματική άσκηση στα 60 νικάει καρδιακά νοσήματα και εγκεφαλικό

σωματική άσκηση

Στα 60 σου δεν είσαι γέρος αν αθλείσαι

Άτομα άνω των 60 ετών τα οποία ασκούνται και διατηρούν το σώμα τους σε φόρμα εμφανίζουν λιγότερα προβλήτα εμφάνισης καρδιακών ασθενειών και εγκεφαλικού. Αμερικανοί ερευνητές πιστοποιούν ότι όταν το σώμα συνεχίζει να αθλείται και μετά τα 60 βελτιώνεται η ποιότητα ζωής. Η σχέση μεταξύ της σωματικής άσκησης και των καρδιαγγειακών ασθενειών σε άνδρες και γυναίκες άνω τον 60 ετών επιβεβαιώθηκε και στις περιπτώσεις όπου υπήρχαν χρόνια προβλήματα υγείας όπως υπέρταση, κακή χοληστερόλη, διαβήτης κτλ.

Η σωματική άσκηση βοηθάει το σώμα σου

Όσο περισσότερο ασκείσαι και δεν αφήνεις το σώμα σου σε αδράνεια τόσο καλύτερη ποιότητα ζωής έχεις. Είτε αυτή η άσκηση περιλαμβάνει αγροτικές εργασίες όπως δουλειά στον κήπο με τα λαχανικά, είτε φυσικές ασκήσεις, είτε γιόγκα οι επιστήμονες και οι ιατροί συμφωνούν ότι η σωματική άσκηση ο οποία γίνεται συνεχώς διατηρεί το σώμα και το μυαλό χαρίζοντας περισσότερα και καλύτερα χρόνια ζωής.

Σήκω από τον καναπέ σου, κλείσε την τηλεόραση, κατέβα από το μηχανάκι ή το αυτοκίνητο. Κάνε περισσότερες βόλτες, ανέβα σκάλες, βρες όμορφα μονοπάτια στο δάσος και περπάτησε τα αναπνέοντας καθαρό βουνίσιο αέρα. Φύγε από την μιζέρια της μεγάλης πόλης, αγόρασε σπίτι σε χωριό και φτιάξε τον δικό σου κήπο με λαχανικά και οπωροκηπευτικά. Ασχολείσου με την γη, νιώσε την ευχαρίστηση της κατανάλωσης της τροφής που εσύ ετοίμασες, από τον σπόρο μέχρι την στιγμή που θα την βάλεις στο τραπέζι.

Αν μπορέσεις να σκεφτείς λογικά θα καταλάβεις τα πλεονεκτήματα που έχεις αν αφιερώσεις χρόνο στον εαυτό σου και αντιληφθείς ποιες είναι οι πραγματικές ανάγκες της δικής σου ζωής και σε ποια πράγματα πρέπει να αφιερώσεις περισσότερη σημασία. Όσο νωρίτερα το αντιληφθείς τόσο καλύτερη ποιότητα ζωής θα έχεις.

Διάβασε εδώ την έκθεση του European Heart Journal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *